Heenreis naar Auckland

9 november 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Sorry dat jullie even moesten wachten op mijn eerste berichtje, maar ik heb slecht (geen) WiFi!

But yes, ik ben er!! Vanaf gisteren ben ik in Auckland aangekomen! Na een onwijs lange reis, met veel tussenstops en een overnachting in Singapore. De overnachting in Singapore was leuk! Samen met de groep kwam ik in de avond aan. Iedereen ging gelijk douchen en daarna met z'n alle een biertje drinken bij een lokaal plekje! De volgende dag hadden we een stadstour. Gave dingen gezien!! (de foto's komen zodra ik beter internet heb:) ).

Gisteren zijn wij aankomen in een hostel in Auckland. Hier blijven we tot vrijdag en vanaf dan gaan we apart op reis. Vanaf vrijdag heb ik nog niets gepland, dat maakt het allemaal erg spannend, maar ook wel heel leuk!!

Vandaag heb ik allemaal informatie gekregen, over de reis mogelijkheden, activiteiten, bankaccount etc. Waarschijnlijk ga ik met Stray reizen, dit is een busorganisatie die door heel Nieuw Zeeland reist. Bij deze busorganisatie kan je zelf bepalen waar je uit- of opstapt! Ook rijden ze naar onwijs gave plekken, plekken waarvan je van te voren niet wist dat ze bestonden!

Nederland mis ik totaaaaaal niet, maar mijn lieve familie en vrienden al wel! Het is even gaat worden!

Zodra ik weer WiFi heb laat ik wat van mij horen! Heel veel liefs, Kim

1. Suze:
    9 november 2016
    Lieve Kim,
    Fijn dat je er bent. Wat een reis! Spannend wat je nu verder gaat doen en nog allemaal gaat zien. Dikke kus, mama