Thames, Hahei en Raglan

3 december 2016 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Dinsdag (29 nov) ben ik vanaf Auckland naar Thames gereisd met de Straybus. Die dag samen met Mia een hike gedaan en 's avonds lekker lui gedaan :). De volgende dag naar de goldmine geweest en een hele gave rondleiding gehad! Daarna door gelopen naar the Kauaeranga Valley en nog twee kleine hikes gedaan.

We zouden bij een vrouw verblijven, maar dit ging uiteindelijk niet door. Daarom besloten we om maar drie dagen in Thames te verblijven en snel door te reizen.

Donderdag zijn we naar Hahei vertrokken, een onwijs mooie plek aan de oostkust van het Noordereiland. Samen met de Straygroep zijn we naar Hot Water Beach geweest en drie orka's gezien! De volgende dag naar Chatedral Cove geweest en heerlijk verbrand :(.

Vanochtend om 05:30u opgestaan om de zonsopgang op het strand te bekijken. Helaas veel wolken, maar alsnog mooi om te zien! Daarna spullen bij elkaar gepakt en vertrokken naar Raglan, een echt surfdropje! Fije (een van de meiden) verbleef daar ook nog, vanmiddag weer lekker genoten van het weer op het strand! Morgen gaan we verder naar Rotorua en rond het eind van de middag naar Hobbiton (waar The Lord of the Rings films opgenomen zijn)!

1. Suze:
    3 december 2016
    Lieve Kim, wat geweldig allemaal. We leven op afstand mee met je trip en volgen alle plekjes. Geniet van de natuur en het heerlijke weer. Dikke kus, ook aan Mia en Fije.